Šta dobijate i koju vrstu usluge možete da očekujete ukoliko angažujete našeg stručnog konsultanta koji raspolaže potrebnim znanjima, veštinama i iskustvom u postupku apliciranja i povlačenja novčanih sredstava kod Fondova, i drugih finansijskih institucija.
Znajte da se u odgovorima na dole navedena pitanja kriju trikovi i tajne na koje stručnjaci znaju odgovore, imajući u vidu stečeno obrazovanje i dugogodišnji rad u privredi, te da olako i površno posmatranje na iste može lako da vas udalji i onemogući u realizaciji vaše ideje a isto tako uz našu podršku i stručnu pomoć ste bliži realizaciji vaših ciljeva.
Ukoliko i vi razmišljate da započnete novi biznis, a niste sigurni na koji nači da ostvarite podršku i pravo na bespovratna i/ili kreditna sredstva, kome da se obratiite i šta je potrebno od dokumentacije i koliko vam vremena i energije treba da krenete u celokupnu proceduru budite slobodni pošaljite nam upit ili pozovite poslaćemo vam cenu naših usluga i zakazati sastanak lično ili putem telefona, kako bi dobili jasniju sliku i znali koji je Vaš sledeći korak.
Konsalting usluge u postupku apliciranja kod Fondova, Ipard projekti, start –up, razvojno preduzetništvo, obnovljivi izvori.
1. Savetodavni sastanak na kome u odnosu na konkretnu ideju dobijate jasniju sliku o mogućim izvorima finansiranja konkretnog projekta, uslovima, očekivanim subvencijama, pravnim aspektima, obavezama, procedurama, rokovima itd.,
2. Pravna podrška u pogledu imovinsko pravnih pitanja vezano za kupovinu ili zakup zemljišta, objekta, izbor lokacije, izgradnju i druga pitanja vezana za nepokretnost,
3. Analiza postojeće poslovne dokumentacije, i ocena trenutnog stanja usklađenosti akata i poslovanja sa traženim konkursnim uslovima,
4. Konkretna rešenja i odgovori na pitanja o povezanim licima i drugim statusnim pitanjima, vlasničke strukture, većinskog vlasnika, dobavljača, članova porodice itd,
5. Pomoć i instrukcije prilikom upisa u odgovarajuće registre gde je to uslov za učešće na konkursu,
6. Tehničko – pravna pomoć u postupku pripreme i prikupljanja dokumentacije,
7. Izrada nacrta odluka, ponuda i druge potrebne dokumentacije u postupku apliciranja,
8. Predlog poboljšanja finansijske slike preduzeća u cilju odobrenja što većih sredstava,
9. Izrada poslovnog plana u skladu sa standardima institucije koja odabrava finansijska sredstva,
10. Izrada finalnog dokumenta,
11. Konsalting u vezi procene imovine,
12. Mentoring i konsalting od poredaje zahteva do realizacije i dobijanja finansijskih sredstava,
13. Zastupanje u postupku i praćenje predmeta kod nadležnih institucija,
14. Pravno – tehnička podrška prilikom zaključenja ugovora kojim se odobravaju finansijska sredstva i pružaju odgovarajuće sredstva obezbeđenja,
15. Pravna pomoć prilikom izjavljivanja prigovora, žalbe i drugih dozvoljenih pravnih lekova,
16. Arhiviranje i čuvanje konkursne dokumentacije.
Pisanje projekta
Klijentima pružamo uslugu konsaltinga u postupku pripreme, planiranja i pisanja projekata, kroz definisanje projektne ideje, postavljanje i usklađivanje ciljeva konkretnog projekta sa nacionalnim i međunarodnim strategijama, razradi projektnih aktivnosti, donošenju budžeta, proceni i upravljanju rizicima, kompletno tumačenje i ispunjavanje zahteva iz konkursne dokumentacije u cilju dobijanja bespovratnih sredstava pred međunarodnim institucijama i institucijama Republike Srbije. Usluga podrazumeva upućivanje klijenata u nacionalne propise i strateške dokumente od značaja za regionalni razvoj, informisanje o dostupnim domaćim i međunarodnim projektima i programima iz oblasti regionalnog razvoja, kao i pripremi dokumentacije u postupku apliciranja pred drugim raspoloživim izvorima finansiranja.
Izrada poslovnih planova i priprema dokumentacije za IPARD podsticaje
Posebno smo specijalizovani za pružanje konsalting usluga u postupku konkurisanja za IPARD podsticaje u okviru Mere 1 i Mere 3, koji se realizuju preko Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i Uprave za agrarna plaćanja. IPARD podsticaj je pomoć namenjena poljoprivrednim proizvođačima i prerađivačima, te predstavlja instrument za pretpristupnu pomoć u oblasti ruralnog razvoja, namenjen jačanju konkurentnosti sektora proizvodnje i prerade hrane, koja će pomoći postepenom prilagođavanju standardima EU u oblastima higijene, bezbednosti hrane, veterine i zaštite životne sredine, kao i diversifikacije ruralne ekonomije.
Ukoliko ste upisani u registar poljoprivrednih gazdinstava, imate nameru da unapredite i proširite svoju proizvodnju, kupite mehanizaciju, izgradite, adaptirate ili opremite objekte koji služe za obavljanje poljoprivredne proizvodnje te se na taj način uskladite sa EU standardima, a niste sigurni da li ispunjavate uslove za ostvarivanje IPARD biznis plana, slobodno nas kontaktirajte, radi zakazivanja besplatnih konsultacija.
Uz našu podršku i pomoć uvidom u relevantne javne registre i dokumentaciju dobićete kompletnu proveru ispunjenosti uslova, blagovremene informacije, kao i pripremu i izradu projekta radi uspešnog apliciranja i ostvarivanja IPARD podsticaja pred Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i Uprave za agrarna plaćanja.
Ukoliko imate bilo kakva pitanja, potrebna Vam je pomoć stručnjaka slobodno nas kontaktirajte, kako bi zajedno rešili svaku dilemu!